אם החלטתם כהורים שאתם והילדים שלכם מוכנים לאמץ חבר חדש שיהיה חלק מהמשפחה, אתם עתידים לקבל ולהעניק את אחת המתנות המופלאות ביותר של עולם החי – גור כלבים. גור כלבים מכל סוג, בעיקר כזה שאימצתם, יספק לכם ולילדים תחושות אושר ושמחה, אהבה ללא תנאים, הכרות עם חמלה וטיפול בבעל חיים מקסים, תוך שהילדים שלכם ילמדו מהי אחריות וכיצד מטפלים ביצור שתלוי בהם. אבל גידול גור כלבים הוא ממש כמו גידול תינוק: זאת משימה שדורשת תשומת לב, מילוי צרכים כגון: טיולים, חינוך גורים והענקת אוכל מתאים, והיא דורשת תשומת לב וטיפול רפואי בעת הצורך. אז מה צריך עבור גור כלבים? הנה מספר מוצרים בסיסיים:

אוכל איכותי ומזין

כאשר הגור נולד הוא זקוק לאוכל מזין שיחזק אותו, יבנה את עצמותיו ויספק לו שרירים חזקים ואיכות חיים. גור חייב לינוק עד גיל 8 שבועות, לכן רצוי לאמצו רק לאחר שהגור נגמל מחלב אם. לאחר שסיים לינוק, יש לרכוש עבורו אוכל גורים איכותי. בכול הנוגע לאוכל גורים, רבים ממליצים אוכל מסוג פטקיינד מזון לכלבים שיש בו את כל המרכיבים הדרושים לבריאות, החל מחלבונים ופחמימות עד ברזל וסידן. בחרו אוכל מבוסס על בשר בקר, כבש וצבי עם נוסחאות מזון מזינות ובריאות. התמקדו באוכל לגורים ולאחר שנה תוכלו לעבור לאוכל לכלבים בוגרים.

בין היתר מומלץ לטפל בחרדות נטישה של גורים באמצעות רכישת עצמות משחק מתאימות שאפשר להזמין מחנות לציוד בעלי חיים או עם צעצוע בשם "קונג" בגודל מתאים לגורים בתוכו אפשר לטמון מעדן לכלבים או חטיף. תעסוקה עם החטיף תעניק לגור שעות של הסחת שעת כאשר אתם לא נמצאים בבית.

קולר ורצועה

כשאתם מאלפים גור כלבים לעשיית צרכים בחוץ, חשוב לצאת אתו כל יום ל-3 טיולים לפחות, זאת לאחר ביצוע כל החיסונים. רצועה וקולר הם אביזרים חיוניים שנועדו לשמור את הכלבלב קרוב אליכם בזמן טיול ולהגן עליו מפני סכנות. עבור גורים מומלץ להתחיל עם קולר שמתאים לגודל הצוואר ולאחר שהוא גודל כדאי לעבור לרתמה עבור נוחות. בחרו רצועה איכותית וחזקה למניעת משיכה ובריחה.

המתנה המושלמת לילד שלכם - גור כלבים

כלי אוכל

בחרו כלי אוכל לגורים ואפשר לקנות סט אחד גדול יחסית שיתאים גם לכלב בוגר. כדאי לרכוש קערות נירוסטה לאוכל ומים שאינן מחלידות. אם מדובר בגור מאוד קטן ואתם מאכילים אותו בפורמולת גורים, השתמשו בבקבוק הנקה לגורי כלבים.

מקום לינה

הגור שלכם צריך שינה טובה ומרבץ חמים, לכן יש לבחור עבורו מלונה איכותית במידה והוא נמצא בחצר, או מיטה נעימה לשימוש ביתי. יש גורים שיתאים להם יותר להכנס לכלוב טיסה פתוח בו הם ירגישו מוגנים יותר.

צ'פרו את הכלבלב בצעצועי משיכה כדי שהוא יוכל לחדד את השיניים, לשחק ולהפעיל את הגוף. בחרו כדורי משחק לגורים שאפשר לזרוק לכלב כדי שהוא יפתח כישורים מוטוריים וגדלו אותו עם המון אהבה. בהצלחה!